De ce ar trebui sa oferim seturi cadou ca strategii de marketing?
Stiati ca multi antreprenori care isi promoveaza afacerile in mediul offline, ofera diverse seturi cadou? Vedem astfel de practici in diverse localitati ale tarii, iar seturile pot sa contina deodorante si parfumuri, apa de toaleta si lotiune pentru barbierit, bauturi alcoolice impreuna cu bauturi racoritoare, etc.
Trebuie sa luati in considerare unele detalii importante daca doriti sa procedati si dumneavoastra in acest fel.
Ce trebuie sa stiu daca ofer seturi cadou ca strategii de marketing?
Oferirea unui pachet cadou promotional este o modalitate simpla de a atrage atentia clientilor si de a stimula vanzarile. Dar atunci cand luati in considerare acest tip de campanie de marketing, este foarte recomandat sa lucrati cu alte marci si produse de top.
Sa zicem ca doriti sa oferiti un set care contine o bautura rafinata, o bautura racoritoare si un pahar. Exista seturi care sunt alcatuite din bauturi precum Jack Daniel si Coca-Cola, si un pahar.
Jack Daniel’s este o marca de whisky din Tennessee, cunoscuta pentru gustul sau distinctiv si procesul de productie unic. De asemenea, a fost asociat cu unele personalitati culturale notabile, inclusiv cu Frank Sinatra, despre care se stia ca se bucura de un pahar de Jack Daniel’s pe scena.
Intre timp, Coca-Cola este o marca bine-cunoscuta de bauturi racoritoare carbogazoase, cu branding-ul sau rosu si alb si campanii de publicitate emblematice. Are o lunga istorie de campanii de marketing inovatoare care au contribuit la stabilirea marcii ca o icoana culturala.
Asadar, un set cadou care sa contina aceste doua bauturi, ar fi cu siguranta pe placul tuturor. De la parteneri de afaceri la clientii fideli ai afacerii dvs., cu totii s-ar bucura sa le oferiti un astfel de set cadou. In aceste conditii, v-ati bucura si dumneavoastra de mai multe avantaje importante.
Avantajele unui set cadou pentru promovarea afacerii
Cand doriti sa oferiti seturi cadou pentru a va promova afacerea, sunteti deja pe drumul cel bun. Pe viitor veti obtine o serie importanta de beneficii. Despre ele vom discuta pe scurt in cele ce urmeaza.
1. Setul cadou adauga valoare
Puteti sa oferiti un set cadou celui care va cumpara produsul. In primul rand, setul adauga valoare produsului dvs. Cu alte cuvinte, un pachet cadou promotional il face mai interesant.
2. Cresteti gradul de cunoastere a marcii
In plus, pe masura ce mai multi oameni isi cumpara produsul, le creste si gradul de cunoastere a marcii. Iata de ce. Odata ce clientii sunt multumiti, ei vor fi primii care vor recomanda acest produs prietenilor si familiei lor.
Recomandarea prin viu – grai reprezinta mereu cea mai buna metoda de a deveni cunoscut. Deci, asigurati-va ca oferiti seturi cadou care contin produse de calitate. Acestea vor fi apreciate si recomandate si altor persoane.
3. Seturile cadou sunt practice
Adunarea produselor care merg bine impreuna permite clientilor sa obtina toate produsele de care au nevoie dintr-o singura miscare. Procedand astfel, clientii pot gasi toate produsele necesare intr-un singur loc, ceea ce elimina necesitatea deplasarilor multiple la diferite rafturi, economisindu-le atat timp, cat si efort.
Atunci cand produsele sunt grupate in mod atent, le permite clientilor sa faca alegeri in cunostinta de cauza si ii ajuta sa descopere articole noi pe care altfel nu le-ar fi luat in considerare. Deci, cu un set cadou precum cel prezentat mai sus, veti impresiona cu siguranta clientii.
4. Stimulati clientii
Puteti sa le oferiti seturi cadou clientilor care fac cumparaturi in valoare de o anumita suma de bani. In acest fel, ii recompensati pentru achizitia facuta. Aceasta poate fi una dintre cele mai eficiente metode de a stimula clientii sa va cumpere produsele.